Al diverse jaren is er een verkiezing rond de slechtste slogan van bedrijven en instellingen. Zo ook dit jaar.
Nadat veel slechte slogans zijn aangemeld, zijn nu de 10 aller slechtste slogans van 2017 genomineerd voor deze titel. Ook de slogan van de Millse Molen zit bij de 10 genomineerden voor deze titel.
Nog tot donderdag 14 december 12.00 uur kan iedereen stemmen op deze genomineerde slogans:
- Van kop tot kont, worst in de mond” (Worstenbroodjes van de Millse molen De Korenbloem)
- Wij zeggen geen chardo-nee tegen de borrel (Café Lokaal De Ruyter)
- Haring is caring (Visboer Vis en meer, op Camping Bakkum)
- Alles om uw poes mee te verwennen. Ook als u een kater heeft (4 Cats kattenspeciaalzaak)
- Voor iedere gleuf een doos (Moniss verpakkingsmaterialen)
- Een doos is een doos is nooit zomaar een doos (Smurfit Kappa Van Dam golfkarton)
- Goed dakonderhoud is geen pre maar een feit (Maarssen Onderhoudsbedrijf)
- Wees geen domme gans, steun de Dierenambulance! (Dierenambulance Amsterdam)
- Wat knort mijn mage! 50 jaar Bram Ladage! (Patatproducent Bram Ladage)
- We make it transpossible. (Transportbedrijf H. Essers)
Kijk voor meer informatie of om te stemmen op: www.sloganverkiezing.nl.